borut

30.08.2012., četvrtak

Val

A onda se je (jutros dok sam bio na poslu) Vesna spustila do mora i rekla:

"Kad vec imas u kadru val, slikaj ga ovako,



ovako,



ili ovako!"


- 18:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

29.08.2012., srijeda

Početak

Kažu da je sve počelo u moru!


- 20:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

28.08.2012., utorak

Ispod vode




- 05:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

27.08.2012., ponedjeljak

Ima li

Ima li negdje, u nekom kutku između mora, pijeska i neba
ljepote koju do sada nitko nije vidio? Neki cvijetak koji još čeka
da ga nađeš. A ja ću te pratiti!




- 20:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

24.08.2012., petak

Zov mora

Sve je lakse kad imas 4x4,



a more vuce li vuce!


- 10:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #

21.08.2012., utorak

U traganju za hladovinom

Kad pripeku pasje vrucine babljeg ljeta, sve sto se krece trazi sjenu



i izliku da se bavi S NICIM!



... osim nekih, neumornih:


- 20:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

20.08.2012., ponedjeljak

Id al-Fitr u Cezareji

Id al-Fitr je muslimanski praznik koji obiljezava zavrsetak mjeseca ramazana. Nakon tridesetak posnih dana, dozvoljeno je da jedu po danu i evo jedne obitelji iz Um el-Fahema na plandovanju pod lukom starog akvadukta u Cezareji.





Rado su pricuvali kljuceve od automobila dok sam se ja brckao u moru, a na povratku su me pocastili slatkisima i ponudili da povucem dim iz nargile.



Dok sam se udaljavao pod arkade su se ubacili fotografi profesionalci s mladencima.





. .. a na moje zadovoljstvo!




- 19:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

13.08.2012., ponedjeljak

Vesna u dubokom moru

Lako je ledjno u duboko more,



al' vratit se je malo teze!


- 20:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

12.08.2012., nedjelja

Špurtela

Jucer sam se raspisao o proslosti i nikako se nisam mogao sjetiti kako se u Dalmaciji kaze za pribor kojim se prihvata ulovljena riba da ne bi spala s udice kad se prebacuje iz mora u brod, a mi smo je koristili i za skupljanje pantalena, pa sam je nazvao mreza. Danas je sjecanje proradilo: Dakle, Š P U R T E L A!!!

- 19:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

11.08.2012., subota

Buzara

Samo onaj tko zna da riba (a tako i rakovi i racici) pliva tri puta (za zivota u moru, dok se sprema u maslinovom ulju i dok se jede u dobru vinu) moze razumjeti kako je tesko poslije kozica na buzaru sjesti za racunar i smisliti post.



... i tako dok cekam finale izmedju Brazila i Meksika (nogomet), prisjecam se kako sam nekad davno, umjesto ovih kozica koje su stigle zaledjene iz Vijetnama, umakao kruh u buzaru kojoj su okus davale pantalene (priljepak). Nas susjed Pavo M. bi me za oseke u zimske dane vodio kaicem (camac, mali brodic) na vesla iza Osejave (suma i poluotok koji sa jugoistocne strane zatvara makarsku luku) i tamo bi parali te pantalene sa stjenovite obale. Jedan bi veslima odrzavao kaic sasvim blizu liticama, a drugi lezao na provi (pramac), nozem odvajao pantalene od stijene i skupljao ih u mrezu. Vracali smo se kuci sa nekoliko kilograma ulova i Pavina supruga Zorka bi od toga priredila vrhunsku buzaru. Sa prvim mrakom bi se nas desetak skupilo oko tece (šerpa) i navalilo. A drustveni dio veceri (tada jos nije bilo televizije u nasim krajevima, a i redukcije struje su u zimskim danima bile ceste) sastojao se je u kartaskoj igri "kašike" (žlice). Na sredinu stola se u krug posloze kasike (jedna manje od broja igraca) sa sirim dijelovima prema sredini. Svaki igrac dobija 4 karte, a prvi jos jednu. Igra je slicna "Crnom Petru," a cilj je spojiti sve cetiri boje istog broja, spustiti karte na stol i zgrabiti kasiku. To je znak ostalim igracima da mogu uzeti kasiku. Jedan igrac uvijek ostaje bez kasike i na papiru koji prati rezultat igre dobija svaki put po jedno slovo od rijeci MAGARAC. Igra zavrsava kad se dobije prvi magarac. No, sve to se cini jednostavno i lagano dok netko ne lupne po svim kasikama koje se razlete po kuhinji (da, da, tada smo svi sjedili u kuhinjama, jedinim prostorima koji su se grijali), a onda i igraci (i to ne samo mi djeca, nego i odrasli u ozbiljnim godina) na koljena, pa puzi i trazi!

Za zakusku bi moja Majko najcesce napravila palacinke (one sasvim jednostavne kad se uz malo mlijeka doda puno vode i tek po koje jaje), njih stotinjak da svak po malo zasladi grlo. A Zorka me je dobro poznavala, a posebno moju slabost prema palacinkama, pa mi je ne jednom obecala da ce mi kad donesem maturalnu svjedodzbu prirediti palacinaka koliko budem mogao pojesti. I potrudim se, zavrsim maturu, i ravno kod Zorke. Ona vec pripremila 20 i jos pece, ali kad je stigla tamo negdje izmedju 40 i 50 odustala i samo komentirala da bi me radje oblacila nego li hranila. Ne dugo nakon toga smo se svi raselili iz nase Dalmatinske ulice, a ona ubrzo i prerano umrla. Pored groba joj na makarskom groblju posadili tuznu vrbu; ne znam ima li jos koja u gradu.

Meni na nepcu jos uvijek onaj okus i buzare i palacinki; a u uhu smijeh razdraganih ljudi!

Ma, vidi, kamo me odvede casa starog rizlinga dok cekam nogomet iz Londona!?!

- 14:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

10.08.2012., petak

Gradelada

Sinoc je pred nestrpljivim pogledima



Ori pokazao sve vjestine koristenja gradela (ovdje za gradele, iliti rostilje kazu: mangal).



... a kako je Vesna podnijela jelo u kasne sate, shvatio sam jutros gledajuci fotke koje je nocas snimila!?!


- 09:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

08.08.2012., srijeda

Trčanje i plivanje...





...pred sumrak!


- 19:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

03.08.2012., petak

Vruči dani

U ove vruce dane najbolje je otici do bazena. Danas je dosao i Seb. Opremio se "vodenom" kamerom i natjerao me na malo "delfina"!



Kazao je da ce me drugi put uhvatit sa glavom gore, ali sam ima snage samo za jos jedno ronjenje



i zajednicku fotku!



A onda je rekao da moze napraviti i kratki vido zapis!



I to je to! Pozdrav!

- 17:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

01.08.2012., srijeda

Novi član obitelji

Danas u 9,50 sati rodio se novi clan nase obitelji. Sa 3,5 kg i 52 cm on obecava mnogo. Zelimo mu brzi rast i sretno djetinjstvo, a ponosnim roditeljima cestitke!



- 19:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V