borut

31.12.2012., ponedjeljak

Sretna Nova


- 20:42 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Spirit of the Dance

...........................................

Od telavivske luke ostalo je samo ime. I dvije brodice na vezu sto uljuljane cekaju da im se gazde smiluju i izvedu ih na valovitu pucinu.



A na kopnu hangari obiljezeni brojevima i pretvoreni u ugostiteljske objekte, prodajne prostore, izlozbene galerije



i "nas" Hangar 11 u kojem je koncertna dvorana!





Uzivali smo sinoc u obilju plesa razlicita zanra,





ugodnoj glazbi





i vratolomijama momaka





koji su za vrijeme pauze caskali s Vesnom



dok se Nova godina i u ovim krajevima blizi!




- 05:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

30.12.2012., nedjelja

Srce od krumpira

Ma, kad je Vesna u kuhinji, i krumpir je srce!


- 17:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

25.12.2012., utorak

Stipe Božić za Božić


- 20:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

24.12.2012., ponedjeljak

Čestit Božić


- 19:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

23.12.2012., nedjelja

Poslije kiše


- 05:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

22.12.2012., subota

Čovjek

Ovog tjedna je umro i sahranjen Amnon Lipkin Shahak. Izrael ce ga pamtiti kao 15-tog po redu nacelnika Generalstaba, ili mozda kao kasnijeg Ministra turizma i prometa, a oni koji su ga bolje upoznali isticati ce njegove ljudske vrline. Ne jednom je u rijecima ispracaja isticana rijec Čovjek! Vesna i ja smo se imali priliku uvjeriti u to 2000. godine. U Izrael je na zajednicke pripreme trbala doci kadetska reprezentacija Republike Hrvatske. Za hrvatske drzavljane u to vrijeme je vrijedio vizni rezim za ulazak u Izrael. Kako su radnici Ministarstva unutrasnjih poslova bili u strajku nije postojala mogucnost izdavanja viza. Angazirani da pokusamo pomoci, Vesna i ja smo krenuli u potragu za Amnonom, koji je nakon vojne karijere usao u politiku i obnasao duznost Ministra turizma i prometa. Nasli smo ga na nekakvoj izlozbi u arapskom gradu Um El-Fahem cim nam se je u guzvi pruzila zgoda prisli mu. Rado je stupio u razgovor i htio nas brzo osloboditi misleci da zastupamo neku od putnickih agencija. Odbijao je da primi bilo kakav papir ili nesto zapise. No, kad je shvatio da sam ja bivsi igrac ragbija i da nam je jedina namjera da bez ikakvog novcanog interesa pomognemo mladim ljudima da se sastanu i bave sportom, gotovo da mi je istrgao iz ruke dokumente, slozio ih u unutrsanji dzep jakne i obecao da ce napraviti sve sto je u njegovoj moci.


- 07:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

21.12.2012., petak

Berto (92)

Prijatej Tvrtko, jos uvik u cvitu mladosti (jos malo pa ce sedandest), javja iz Makarske kako je srio zajednickoga nan prijateja Berta koji pase devedet i drugu




"Eto diga se ja rano pa u 'Pelivana'. Pitan barba Berta pozna li te, a on 'Borut je moj prijatelj' pa doda 'i Stipe. Prodava je more ali je bio dobar čovik'.

Nasluša san se lipoga pripovidanja. Zemaljski raj Novi Zeland. Kapitalizam sa socijalizmom. Ne možeš poslovat s manje od 2000 jabuka ali je radnik zaštićen. Ne može bit država bez socijalizma. Podmornica na kojon je bio moj otac krstila se u Makarskon jer je kapetan Slovenac bio makarski zet kojemu je Berto nosijo ćeri Mate Katića prva pisma.

Sa one slavne šentade na Marineti samo je Berto živ. I ne samo živ. Zna sva mista imena godine.

Triba bi digod posudit diktafon. Možda se i meni vrati pamet u njegovin godinama."


i ka zuntu saje malo makarske bure,



pogled na velike promine



i na male stvari kojih nema svudi!


- 10:04 - Komentari (9) - Isprintaj - #

14.12.2012., petak

Uz more

Uz more je i veceras bilo lijepo!



Malo ljudi, mnostvo skoljki



i jedan zaljubljeni par,



pomalo sramezljiv,





u taj pozni sat!


- 19:22 - Komentari (17) - Isprintaj - #

13.12.2012., četvrtak

Rođendan

Tako je to kad se rodite u vrijeme Hanuke. Za svaki rodjendan morate paliti brdo svijeca , sto na hanukiji, sto na rodjendanskoj torti,



a onda vas jos dizu i spustaju brojeci godine!


- 20:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

12.12.2012., srijeda

Peta svijeća Hanuke

Nakon sto je pomogao zavrsiti izgradnju nove hanukije od dva komada drveta i 9 zirovih kapica, te upalio pet svjecica,



Jotam je bio zauzet lego kockicama



a ja igrom plamicaka na svijecama i odsjaja bljeskalice u zrcalu!


- 19:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

12.12.12. u 12.12


- 12:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pripreme za rođendan

Jotam stize danas na rodjendanske proslave kod nas! Vesna je zabavljena "gradnjom" torte,



koja prije zavrsnih radova izgleda ovako:


- 07:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.12.2012., nedjelja

Hanukija

Danas je prvi dan Hanuke. Sinoc smo upalili prvu svijecu na hanukiji.



Pored nase obiteljske hanukije u izradi je nova hanukija koju ce dovrsiti u srijedu Jotam, kada dodje do nas! Nikako ne propustite!



- 17:52 - Komentari (9) - Isprintaj - #

08.12.2012., subota

Minimalno i maskimalno

... tako se zove izlozba accessoriesa otvorena jucer u Galeriji ULUPUH, Tkalčićeva 14, Zagreb



"Pitanje veličine svaki društveni, obrazovni, znanstveni ili umjetnički segment tumači i rješava drugačije, ali ga ne može zaobići! Nas je zanimalo kako se pitanje veličine ponaša u primijenjenoj umjetnosti, i to kad je riječ o ekstremnom rasponu veličina. Zato naša tema i nosi naziv „Minimalno i maksimalno“. U primijenjenoj umjetnosti postoji u tom pogledu stanovit limit. Ekstremnost i minimalnost nekog uporabnog umjetničkog predmeta limitirana je njegovom funkcijom . Primjena mu određuje dimenzije. Zato se od autora očekivalo najmanje dva rada: jedan u najmanjoj logičnoj, minimalnoj verziji, a drugi u najvećoj logičnoj, maksimalnoj verziji. Uporabna vrijednost rada nije se pritom smjela izgubiti iz vida. U izabranom području accessoiresa, odnosno modnih dodataka autori su različito reagirali na poziv na putovanje od „sensa“ prema „nonsensu“ koji po svojoj definiciji negira uporabnu vrijednost i zato se intuitivno izbjegava. Ali otvara vrata zanosu koji istražuje granice oblikovne prepoznatljivosti!“ (Ana Lendvaj, iz predgovora)

Na izlozbi sudjeluje i Viola Grgasovic!!!

Jedan od njezinih ranijih radova (fotografija objavljena na njezinom Flickr-u)


- 11:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

07.12.2012., petak

Kasna jesen






- 05:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

06.12.2012., četvrtak

Prednost magarcu

Prolazu ispod ceste broj 2 u Dziser-az-Zarka.




- 07:02 - Komentari (4) - Isprintaj - #

05.12.2012., srijeda

Kao kod kuće

Uz desetak vrsta sireva (a posebno me privlacio parmezan utopljen u maslinovo ulje), nekoliko jednostavnih salata i dvije boce Daltonovog Zinfandela, sinoc kod Jude - a kako bih se osjecao nego li kao kod kuce!


- 05:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #

04.12.2012., utorak

Jaki: Čežnja za ženom

"Sve je bilo savrseno, cak se je i sunce smijesilo kao da se nista losega ne moze dogoditi ...

Drama je pocela kad je kcerka prisla majci, mojoj zeni, i zamolila da je odveze do prijateljice. Sasvim uobicajena stvar i kada su izasle iz kuce znao sam da sve skupa moze trajati dvadesetak minuta, jer ta prijateljica zivi na drugom kraju naseg malog naselja. Ostao sam sam i htio iskoristiti vrijeme za popravak vrata od kupatila koja se nisu bas najbolje zatvarala. Sigurno ce trebati i udariti nekoliko puta cekicem, a mozda i opsovati glasno, sto nikako nisam htio u prisustvu zene i kcerki. Usao sam u kupatilo i posao mi je isao od ruke brze nego li sam ocekivao. Za cas sam zavrsio i odlucio isprobati kako sve funkcionira, ukljuciv i zakljucavanje. Na moju zalost, odmah nakon sto sam okrenio kljuc shvatio sam da sam u velikom problemu. Naime, kljuc se je slomio i ostao sam unutra zatvoren, bez mogucnosti da izadjem. Brojne su mi misli jurile glavom i bezbroj scenarija sam zamisljao ... pokusavao sam se sjetiti je su li ulazna vrata od kuce zakljucana ili ne, je li sigurnosni lanac izunutra postavljen da cuva od otvaranja izvani, pa moja zena nece moci uci kada se vrati; da li ce se uopce brzo vratiti jer mozda ima za obaviti jos kakve poslove uz put, ili ce cak ostati svo vrijeme tamo sa kcerkama... I kako cu ja uopce izaci iz ove price?

Konacno, nakon iscekivanja i neopisive ceznje u trajanju ne vise od cetvrt sata, cuo sam je na vratima. Objasnjavao sam joj, vicuci kroz vrata, velicinu moga problema i cekao da me oslobodi iz neugodne i teske situacije. U pocetku je ona cak negodovala i trazila da izidjem vani jer da me niti ne cuje niti ne razumije...

Na moju srecu radilo se je o obicnome '0' univerzalnom kljucu kakvih imamo nekoliko u kuci i za pet minuta sam konacno bio spasen..."


(Objavljeno na yaki2b.blogspot, 02.12.2012.)

- 04:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

03.12.2012., ponedjeljak

Kako preko mora?


- 04:50 - Komentari (10) - Isprintaj - #

02.12.2012., nedjelja

Sportski dan u banci

Evo kako sam sa kolegama iz sektora proveo sportski dan:

Start je bio ispred Hotela Dan u Cezareji. Trebalo je zatvorenih ociju trcati do kosare sa brojevima


i sloziti kombinaciju koja otvara kutiju u kojoj je skrivena omotnica sa prvim zadatkom.


Svaki zadatak je skriven u zagonetku koju treba rijesiti.


Opet malo trcanja.


U sumi eukaliptusa trebalo je ne dodirujuci tlo pokupiti novcanice i rasporediti ih u nekoliko kanti,


a upravljalo se je povlaceci i popustajuci cetiri uzeta na kojima je visila djevojka.


Naredni zadatak je bio igra pamcenja na mozaiku ptica!


Nakon toga u Dziser-el-Zarki je trebalo na visini od dva metra spojiti sistem cijevi


i u njega uliti toliko morske vode da se na drugom kraju napuni velika plasticna boca.


Izmedju tocki na kojima je trebalo odraditi zadatke, vozili su nas Jeepovi.


Posljednji zadatak,


odmor, proglasenje pobjednika i lagani obrok

- 05:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

01.12.2012., subota

Malo slikica

od sinoć!






- 08:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V