borut

19.09.2007., srijeda

Jeruzalem, Jeruzalem (3)

zena Jeruzalem, Jeruzalem (1)
Jeruzalem, Jeruzalem (2)




"Ne, nisam putovala! Nikamo nisam isla! Jednostavno, provodila sam dane i noci u mojoj sobi na trecem katu u Armenskoj cetvrti, gdje su ulice uske, pa sunce niti grije niti baca svjetlo kroz okno uokvireno kamenim gromadama, a ni prolaznika nema mnogo. Tisina tamo caruje i mogla sam se prepustiti mislima. Ne, nije mi bio potreban odmor, jer nisam se imala od cega umoriti. Htjela sam samo biti sama, da me nitko ne gleda, da me nitko ne slusa. Odjednom sam bila osjetila da ima previse ljudi koji me poznaju i da bih svoje uspomene, svoje slutnje, sve moje osjecaje, ljubavi i patnje trebala zatvoriti kao u skoljku i predati se njima. Zivjeti sama sa sjecanjima svojim i ne otkrivati vise nikome one pute koje prodjoh."



Njezin govor mi se cinio kao glazba koju je izvodila onomad, upravo protekloga ljeta, kada sam je prvi puta sreo; bez pratnje, samo. Gitaru je, cini se, ostavila u sobicku trosne visekatnice, gdje ju je za sitne novce ugostila neka dobra dusa. Na njenu njegovanom licu dala se naslutiti tek po koja bora i to samo kad se je pokusavala osmjehnuti krajickom usne nastojeci otjerati tugu koja se je krila iza svake njene rijeci. Tuga je bila i u njenim ocima boje smaragda u koje sam tek povremeno upirao pogled, podizuci ga sa gomile koja se je guzvala trgom, na uglu kojega smo nasli slasticarnicu i stol za dvoje, nakon sto je prepoznah u trgovini vostanica i, trazeci ispriku sto joj ne znam ime, zamolih da skupa popijemo jedno pice.

.........

"Hocu li opet pjevati, svirati ..., pitas*!? Ne znam sta ce biti, jer zivim za danas, a jedino sta imam je moja proslost o kojoj sam govorila svima umatajuci je u muziku i pruzajuci je kao sebe samu. Eto, i sada u meni titra neka melodija, sasvim nova melodija, pa ako ona zatreba izaci mozda ces je cuti jedne noci kad je donesem sobom u "El Marakesh", ili u "Joy" u Ulici Duhova sto je u Germanskoj moshavi, ili negdje drugdje gdje ce biti ljudi da je s njima dijelim!"

I vec je ustajala zahvaljujuci za baklavu i casu hladne vode, ostavljajuci me samog da zurim u prostor koji je do pred casak sav bio ispunjen njome!

Oh, Jeruzalem, Jeruzalem!



*U hebrejskom jeziku se svakoj osobi obraca sa "ti" bez obzira na medjusobni odnos poznanstva i postovanja!

- 22:24 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V