borut

04.11.2007., nedjelja

Jos jedan san

Odista sanjam rijetko! Posljednji san kojega sam se nakon budjenja zivo sjecao bio je onaj o voznji vlakom! I nocas sam opet sanjao. Sanjao sam jedan od snova koje sam znao povremeno imati dok sam se jos penjao Biokovom i drugim brdima. Sa dvije razlike, ali! Prva - uvijek sam penjao u cvrstoj stijeni, a nocas u vrlo krusljivoj, gotovo sljunku. Druga - uvijek sam nekako uspijevao doci do cilja, nocas ne!

Dakle, bio sam u nekom drustvu gdje sam naletio na F.V. te smo poceli razgovarati o zajednickom prijatelju Z.J. o kojemu dugo vremena nisam nista cuo. F.V. mi je u detalje opisivao sta se sve dogadjalo posljednjih godina sa nasim prijateljem i naporima koje su on i njegova supruga Z. ulagali da bi dosli do djece, te konacno posvojili dvoje sirocadi! I sada se je F.V. zanio u prici i poceo ljutiti, vikati, te je izasao na ulicu a ja za njim. Gotovo je urlao od bijesa dok je ulazilo u sumu zureci nekamo niz brdo. Dok sam trcao za njim "da mi ne bi koja rijec promakla", F.V. se je pretvorio u D.G. (jos jedan prijatelj) koji je bio dosta brzi (inace je poznati pticolovac, kao i Z.J, dok je F.L "obicni". lovac) i manje govorljiv, pa sam ga pri dnu brda pustio da ode, a ja se usmjerio natrag uz brdo.

Kako sam napredovao strmina se je povecavala i poceo sam koristiti ruke. Nije mi puno pomagalo, jer nakon svaka dva koraka otklizavao sam korak natrag. Stigao sam i do okomica koje je bilo dosta opasno penjati, jer su mi se oprimci mrvili pod prstima. Odlucio sam prijeciti u lijevo i lagano napredovati prema gore, misleci da ce mi tamo kretanje biti lakse. Tada sam zapazio da mi se od dolje s te lijeve strane priblizava neki covjek u uniformi neke cuvarske sluzbe. Nasao sam dobro odmoriste i sjeo cekajuci da mi nepoznati pridje. Stigao je brzo i rekao da zuri na posao tamo gore, pa je htio skratiti put. Pitao sam ga kako izgleda uspon na onoj strani s koje je on dosao. Odgovorio je da mu se cini da se je tamo nemoguce popeti i da ce on nastaviti u desno, dakle smjerom kojega sam ja nastojao izbjeci. Meni se nije zurilo pa sam ostao kako bih jos jednom procjenio situaciju, a on je zurno nastavio ravno gore. No nije stigao daleko, ostao je desetak metra iznad mene grleci i nogama i rukama ostri brid sipke stijene. Tako je stajao nemocno gledajuci prema svome cilju, a vise se nije mogao ni vratiti na policu do mene.

....................

E, sada ne samo da sam trebao naci izlaz za sebe, nego sam jos morao brinuti i o neznancu koji je iznad mene bio potpuno bespomocan. Povratak u dolinu cinio mi se jedinim rjesenjem, a tamo cu vec alarmirati spasavalacku sluzbu. Ali konfiguracija terena ispod mene odjednom se promijenila. To su sada postale stometarske litice (dakako od krusljiva materijala) s tu i tamo po nekim strmoglavim siparom. Dok sam razmisljao kako cu skociti u strmi i kratki sipar iz kojega moram brzo izaci u desno da ne bih zavrsio padom u vertikalu, ravno preda mnom je poceo ekvilibrirati gimnasticar ciji trapez je bio ovjesen o helikopter sto je besumno lebdio visoko, visoko iznad. Odlozio sam pocetak svog spustanja, razmisljajuci ne bih li mogao nekako iskoristiti prisustvo tog akrobate i...

...probudih se! Jos je bio mrak i sve je bilo tiho, pa sam misleci da jos nije 3.30, jer se susjedov pjevac jos nije cuo (zamislite, tip drzi pjevca u gradskom naselju i svako jutro u tri i po daje prve znake svog prisustva) prizeljkivao da opet utonem u san i zavrsim pricu. Pogledao sam na sat, kad tamo 5.25, zacu se poznati kukuriku i ja ustah "nedovrsena posla" u novi dan!


- 20:21 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V