borut

13.09.2004., ponedjeljak

Jos o Jezeru i plivanju

Plivanje Bez obzira za koje ime Jezera se opredjelili, tamo smo se okupili oko 8 sati i popeli na autobuse koji su nas odveli na start. Guzva je bila neopisiva. Trebalo je platiti za sudjelovanje, pa oko ruke staviti posebnu naljepnicu sa brojem i krenuti prema vodi. Dokle je pogled sizao nazirali su se plivaci. Nas desetak koji smo dosli iz Cezareje nabacili smo naocale i prikljucili se "konvoju" svak brzinom koja mu je odgovarala. Voda je bila mirna i idealna za plivanje, iako su najavljivali temperaturu od samo 23 stupnja. Brzo smo se odvojili jedan od drugoga i ja sam za orjentir uzeo veliki bijeli katamaran koji je bio usidren na oko 1000 metara od starta. Plivao sam lagano podizuci glavu prema naprijed nakon svakih 20-tak zaveslaja kako ne bih izgubio pravac. U Jezeru nije bilo struja koje bi zanosile u stranu, ali je voda toliko mutna da se jedva vidi do vlastite sake. Kod katamarana sam se zustavio nekoliko sekundi i odabrao slijedeci orjentir, opet neki veci bijeli brod koji je bio usidren na 2500 metara. Sunce je vec bilo dosta visoko i stalno sam ga vidio u lijevom uglu naocala kada sam udisao. Pocelo je biti vruce. Poceo sam mijenjati brzinu kako bih ubrzao kretanje, a istovremeno kod usporavanja i malo razgibavao noge i ruke, radeci drugacije pokrete nego li kod jednolicnog plivanja. Kod bijeg broda sam se uhvatio za konop i malo odmorio, te za slijedeci orjentir odredio splav na kojem je bila gomila ljudi - negdje oko tri tisucitog metra. Taj sam dio isplivao najbrze i popeo se na splav napravljenu od crnih plasticnih kanti. Zbog velike vrucine bio sam potpuno suh nakon pola minute. Bacio sam se u vodu i nastavio posljednji kilometar prestizuci umorne plivace koji su krenuli tko zna kada prije mene, ali nisu bili pripremljeni za toliki napor. Zadnjih sto metara su bili posebnost zbog trski i granja koje je dopiralo do povrsine, pa je i zbog toga trebalo plivati "slalom" stalno podizuci glvu unaprijed. Na izlazu cekale su stotine ljudi, a kada sam otisao po medalju i diplomu koja pripada svakom sudioniku, odustao sam jer je u redu cekalo barem tisucu ljudi. No, kad sam dosao sjesti pod suncobran, Vesna mi je jednostavno skinila broj s ruke, otisla i za manje od dvije minute dosla natrag obradovavsi me i lijepim rucnikom kojega sam dobio kao poklon. Kaze, da je najjednostavnije prisla sluzbenom stolu, ne obaziruci se na kolonu strpljivih, zamolila da joj oproste i uzela ono sto joj (mi) pripada.

- 22:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V